ContentPublic

ساخت وبلاگ

 

پژوهش ها مشخص کرده اند که فرآورده های قارچ دارویی گانودرما مانند قهوه گانودرما برای چاقی و کاهش سرعت افزایش وزن مناسب است. چاقی و افزایش سریع وزن متاثر از عوامل مختلفی است. تحقیقات علمی نشان می دهد باکتری های دستگاه گوارش در این حوزه نقش بسیار مهمی دارند و بر سلامت و بیماری بدن نیز بسیار تاثیرگذارند.

سابقه ی طولانی گانودرما

در پژوهش های جدید در مورد قارچ گانودرما مشخص شده است، این قارچ دارویی که مدت هاست به واسطه ی تاثیرات مثبتی که بر سیستم ایمنی بدن داد شناخته شده است، می تواند بر وزن بدن نیز اثر داشته باشد و مانع از افزایش وزن گردد. موش های آزمایشگاهی که در جیره ی غذایی آن ها از قارچ گانودرما استفاده شده است تجمع چربی نداشتند. با توجه به نتایج این آزمایش تاثیر قهوه گانودرما برای چاقی دیده می شود.

خواص گانودرما برای سلامتی

امروز بیشتر مردم با قارچ گانودرما آشنایی دارند و می دانند خواص محصولات مختلف آن مثلا خواص قهوه گانودرما چیست؟ فرآورده های قارچ دارویی گانودرما در سراسر دنیا جایگاه خوبی پیدا کرده اند. قارچ دارویی گانودرما از هزاران سال پیش در جنوب شرق آسیا برای درمان انواع بیماری های سخت مورد استفاده قرار می گرفته است. اثرات ضد باکتری ، انرژی بخشی، تقویت کنندگی سیستم ایمنی بدن و اثر گذاری بر بیماری هایی نظیر پسوریازیس، سرطان و … مورد تحقیقات علمی زیادی قرار گرفته است.

علاوه بر این در تحقیقات جدید تاثیر قهوه گانودرما برای چاقی مورد بررسی قرار گرفته است.

گانودرما و تغییرات وزن

نتایج پژوهش ها ید رمورد قارچ گانودرما اثبات کرده است که این قارج به عنوان نوعی پروبیوتیک منحصر به فرد عمل می کند و ترکیب میکروب های روده را به نحو مطلوبی تغییر می دهد. تاثیر قارچ گانودرما بر لاغری نیز به همین دلیل است.

روش هایی که در رژیم غذایی خود گانودرما مصرف نمودند بین 8 تا 16% در وزن خود کاهش داشتند. میزان چربی در بدن این موش ها 20 تا 29% کاهش داشت. میزان چربی زیر پوست بین 44 تا 59% کاهش داشت و اندازه ی سلول های چربی در بدن آن ها به وضوح کم شده بود. این ها مواردی از نتایج پژوهشی است که می توان با استناد به آن تاثیر قهوه گانودرما برای چاقی را متوجه شد.

محصولات گانودرما برای تغییرات وزن

قهوه گانودرما  یکی از محصولات پرطرفدار قارچ دارویی گانودرما ست که می تواند به منظور اهداف مختلفی مورد استفاده قرار بگیرد. قهوه ی گانودرما این امکان را فراهم می کند که فرد بتواند این قارچ را به طور روزانه در برنامه ی مصرفی خود قرار دهد و از طعم آن نیز لذت ببرد. قهوه گانودرما برای چاقی یکی از محصولاتی است که اکیداً توصیه می شود.

موارد استفاده قهوه گانودرما

قهوه ی گانودرما به صورت پودری فوری برای تهیه ی نوشیدنی دلچسب عرضه می شود.  فواید قهوه گانودرما شامل پیشگیری از بیماری های عفونی و سرماخوردگی و آنفولانزا، درمان برونشیت، حفاظت کبد، آرامش اعصاب، افرایش انرژی، درمان سرطان و … است.

از قهوه گانودرما برای چاقی نیز می توان بهره برد. مصرف منظم این فرآورده سبب ممانعت از افزایش وزن و تجمع چربی ها و افزایش چربی سوزی در بدن می شود.

خرید محصولات گانودرما

قارچ دارویی گانودرما به عنوان نوعی پروبیوتیک قوی عمل می کند و در ترکیب باکتری ها در روده ی افراد چاق تغییرات مثبت و چشمگیری ایجاد خواهد کرد که در نتیجه کاهش وزن بدن و کاهش سرعت وزن گیری و همچنین کاهش ربی در توده ی بدنی را به دنبال خواهد داشت. اگر تمایل دارید از قهوه گانودرما برای چاقی و کاهش وزن استفاده کنید همین حالا با کارشناسان فروش تماس بگیرید.

منبع: https://bit.ly/2UWvifm

ContentPublic...
ما را در سایت ContentPublic دنبال می کنید

برچسب : فواید قهوه گانودرما,خواص قهوه گانودرما چیست,تاثیر قارچ گانودرما بر لاغری,قهوه گانودرما برای چاقی, نویسنده : farzaneh contentpublic بازدید : 154 تاريخ : دوشنبه 28 بهمن 1398 ساعت: 18:53

آنچه نباید بگوییم

 

آنچه نباید بگوییم (یک راز حرفه ای در کارآفرینی)

داشتن یک محل کار که همکاران مانند یک خانواده یا دوست هستند و یکی از عوامل اصلی ایجاد حس خرسندی در افراد است. در هر حرفه ای آنچه نباید بگوییم یکی از مهمترین مهارت های ارتباطی است.

همکاران بعد از ساعات کاری، در شبکه های اجتماعی با هم ارتباط دارند و بطور معمول در مورد مسائل شخصی گفتگومی کنند. برخی تحقیقات حاکی از آن است که این کار، باعث ایجاد اعتماد در بین همکاران می شود. البته آنچه به  اشتراک گذاشته می شود و اینکه چه کسی آن را به اشتراک می گذارد، تفاوت ایجاد می کند. مدیران در صورت به اشتراک گذاشتن اطلاعاتی كه حاکی از ضعف یا نقصی در خود با زیردستان، به موقعیت خود آسیب می زنند. اما به اشتراک گذاشتن مسائل شخصی بین کارمندان هم رده، این اثر منفی را ندارد.

با این حال در برخی موارد ممکن است با بیان مسائل شخصی، باعث آزردن سایر همکاران بشوید یا نگرش آنها را نسبت به خود  تغییر دهید. به موارد زیر توجه کنید:

 

تهدیدی برای کار

در مورد فاش كردن مسائلی از زندگی شخصی خود كه می تواند باعث شود که دیگران نسبت به توانایی شما در انجام كار یا تعهد شما تردید پیدا کنند، احتیاط کنید. محتوا و زمینه چیزی که در مورد خود با دیگران به اشتراک می گذارید، اهمیت  دارد. اگر درباره نحوه سپری کردن آخر هفته خود صحبت کنید، مانعی ندارد اما اگر مسائل را  به عنوان بهانه ای برای خسته بودن یا روحیه نداشتن خود مطرح کنید، این یک مشکل است.

 

حدود سیاسی

افراد گرایش های سیاسی و حزبی متفاوتی دارند و بحث و جدل در رابطه با رویدادهای جاری روز، به اختلافات دامن می زند و همدلی و صمیمیت همکاران را در محیط  کار خدشه دار می کند. بین اختلاف نظر در مورد رویدادهای سیاسی و احساس نسبت به احزاب باید تفاوت قائل شد. بنابراین  درباره آنچه برای شما مهم است و چیزهایی که به آنها اعتقاد دارید، می توانید صحبت کنید. اما مراقب باشید گفتگوی شما ترامپ گونه نباشد؛ یعنی با استدلال و منطق و بدون اظهار احساس گفتگو کنید. رعایت چنین مسائلی رضایت شغلی را در پی دارد.

 

مرز مسائل شخصی

ممکن است شما در حال سپری کردن یک روند ناخوشایند مانند  بیماری یا  طلاق باشید و گمان کنید به اشتراک گذاشتن جزئیات آن با همکاران، برای درک چالش هایی که گاهاً روی کار شما تأثیر می گذارد لازم باشد. اما مراقب باشید این امر  به درام تبدیل نشود و حس منفی یا حس ترحم آنها را نسبت به شما جلب نکند.

مسأله ناراحت کننده ی دیگر در این رابطه این است که هنگامی که جزئیات شخصی به اشتراک گذاشته می شود، احتمال ایجاد تفرقه بین همکاران وجود دارد: آنهایی که در جریان هستند و آنهایی که در جریان نیستند. این امر می تواند به فضای یکرنگ و صمیمی تیم کاری صدمه بزند.

توجه کنید که آنچه نباید بگوییم، خط قرمز و حریم ما است.

منبع: https://www.idehshot.com/dont-talk-at-work/

ContentPublic...
ما را در سایت ContentPublic دنبال می کنید

برچسب : آنچه نباید بگوییم,رضایت شغلی, کسب و کار, نویسنده : farzaneh contentpublic بازدید : 142 تاريخ : چهارشنبه 16 بهمن 1398 ساعت: 13:56

فواید سیر و عسل

 

فواید سیر و عسل

در این مقاله فواید سیر و عسل را با هم بررسی می کنیم. خواص سیر و عسل بر کسی پوشیده نیست. شما می توانید با ترکیب این دو از خواص فراوان آن ها در کنار هم بهره مند شوید. این ترکیب هم نوعی دارو محسوب می شود و هم می توانید در طبخ برخی غذاها از آن بهره مند شوید. سیر و عسل در کنار را می توان به روش های مختلفی استفاده و سرو کرد که برخی از آن ها از برخی دیگر پر فایده تر هستند که در مقاله ای جداگانه آن ها را مورد بررسی قرار می دهیم. در ادامه با ما همراه باشید.

 

خواص فراوان ترکیب سیر و عسل

سیر و عسل به عنوان نوعی درمان سنتی در سراسر دنیا استفاده می شود. مهمترین ماده در سیر “آلیسین” است که این ماده سبب خاصیت ضد عفونی کنندگی سیر می شود. مطالعات نشان می دهد که خرد کردن و له کردن سیر مقدار زیادی از این ماده پرخاصیت را پخش می کند درحالی که حبه آن به تنهایی کمتر قادر به پخش آن است بنابراین برای بهره بردن بیشتر بهتر است سیر تازه را ریز خرد کنید یا اینکه آن را له نمایید.

 

فواید عسل

عسل سرشار از آنتی اکسیدان است و دارای ترکیبات ضد عفونی کنندگی و ضد التهابی و ضد انگلی است که می تواند باعث بالا رفتن سیستم ایمنی بدن شود و از برخی بیماری های نظیر بیماری های عفونی پیشگیری نماید.

 

فواید ترکیب سیر و عسل در کنار هم

تحقیقات نشان می دهد عسل و سیر در کنار همدیگر خواصشان بی نظیر تر می شود. در زمان های قدیم تر از این ترکیب برای درمان گلودرد، سرفه، سرماخوردگی، فشار خون بالا، آرتروز، دندان درد حالت تهوع و عفونت های پوستی استفاده می گردید.

 

خاصیت ضد عفونی کنندگی

این ترکیب علاوه برخاصیت ضد عفونی کنندگی باعث می شود رشد نوعی باکتری کاملا متوقف شود. مطالعاتی روی عسل و سیر به طور جداگانه انجام شد و مشخص شد هر دوی این مواد به تنهایی نیز خاصیت ضد عفونی کنندگی دارند و زمانی که با هم ترکیب می شوند به مراتب خاصیتشان بیشتر می شود. ترکیب این دو با هم از عفونت و مسمومیت غذایی جلوگیری می کند. برخی از محققان بر این باورند خاصیتی که این دو برای درمان عفونت و التهاب دارند، آنتی بیوتیک ها ندارند.

 

خاصیت ضد ویروسی

ترکیب سیر و عسل می تواند به درمان و پیشگیری از بیماری هایی نظیر سرماخوردگی، آنفولانزا و دیگر بیماری های ویروسی کمک کند.

 

سلامت قلب

جالب است بدانید سیر و عسل از برخی بیماری های قلبی عروقی نیز جلوگیری می کنند. از دیگر خواص آن:

  • کاهش فشار خون
  • کاهش کلسترول
  • پیشگیری از لخته شدن و رقیق شدن خون
  • کمک به بهبود عملکرد مغز
  • از دیگر فواید سیر و عسل تقویت حافظه است.

منبع: خواص و فواید سیر و عسل

ContentPublic...
ما را در سایت ContentPublic دنبال می کنید

برچسب : خواص فراوان ترکیب سیر و عسل, معجون سیر و عسل برای لاغری,معجون سیر عسل قبل از خواب, نویسنده : farzaneh contentpublic بازدید : 124 تاريخ : يکشنبه 13 بهمن 1398 ساعت: 13:27

همه چیز درباره روغن کنجد

 

همه چیز درباره روغن کنجد

در این مقاله با همه چیز درباره روغن کنجد آشنا می شوید از خواص آن گرفته تا نحوه مصرف آن را برایتان آورده ایم. روغن کنجد یک روغن گیاهی است که از دانه های کنجد استخراج می شود و در طبخ غذا و طعم دهندگی غذا از آن استفاده می شود. این روغن در آسیا محبوب است اما امروزه در سراسر دنیا مورد توجه قرار گرفته است. روغن کنجد را هم به صورت بو داده می توانید تهیه کنید و هم بطور طبیعی. نوع بو داده آن از دانه های بو داده کنجد تهیه می شود و رنگ آن تیره تر است که طعم و عطر دودی مانندی به غذا یا سالاد می دهد.

 

شرایط نگهداری روغن کنجد

هر دو نوع روغن کنجد را می توانید در یخچال نگهداری کنید تا به مدت طولانی تری برایتان تازه بماند.

 

فواید روغن کنجد

در مقایسه با سایر روغن های گیاهی، روغن کنجد مواد غیر صابونی بیشتری دارد و از جذب کلسترول به بدن جلوگیری می کند. از دیگر مزایای این روغن ضد اکسید شدن آن است. این روغن برای مو خواص فراوانی دارد و از زود سفید شدن موها جلوگیری می شود. شما می توانید آن را روی پوست سر و موهایتان بریزید و ماساژ دهد تا موهایتان تقویت شود.

 

کاهش فشار خون

مطالعات حاکی از این است که روغن کنجد فشار خون را کاهش می دهد بنابراین اگر از فشار خون بالا رنج می برید می توانید از آن استفاده نمایید.

 

مبارزه با افسردگی

روغن کنجد سطح سروتونین در مغز را افزایش می دهد. هورمون سروتونین یک انتقال دهنده عصبی است و مستقیما را خلق و خو و روحیه ما در ارتباط است.

 

مفید برای دیابتی ها

دانه های کنجد سرشار از منیزیم و سایر مواد معدنی مفید است بنابراین سطح گلوکز خون را کاهش می دهد. بهتر است بیماران دیابتی از روغن کنجد برای پخت و پز استفاده نمایند.

 

درمان کم خونی

این روغن سرشار از آهن است و یکی از راههای درمان خانگی کم خونی محسوب می شود.

 

سلامت چشم ها

تحقیقات نشان می دهد افرادی که از روغن کنجد استفاده می کنند کمتر دچار خستگی چشم و تاری دید می شوند. حتی از ایجاد حلقه های تیره زیر چشم جلوگیری می کند.

 

از دیگر مزایای استفاده از روغن کنجد:

  • خاصیت ضد سرطانی
  • سلامت پوست و جلوگیری از چین و چروک زودهنگام
  • درمان ترک پاشنه پا
  • درمان شوره سر
  • از بین بردن شپش سر
  • نرم کننده قوی مو و پوست
  • درخشان کننده مو
  • خاصیت آرام بخشی
  • ضد التهاب
  • روان کننده روده
  • تقویت فلب
  • پیشگیری از پوکی استخوان
  • کاهش خستگی
  • مفید برای کبد
  • کمک به کاهش وزن

 

هشدار

زنان باردار در خصوص مصرف آن باید با پزشک خود مشورت کنند.

 

پخت و پز

روغن کنجد حرارت بالا را تحمل می کند لذا برای پخت و پزمناسب است. نقطه دود آن حدود 400 درجه فارنهایت است. حالا که همه چیز درباره روغن کنجد می دانید بهتر است آن را بیشتر مصرف نمایید.

منبع: همه چیز درباره روغن کنجد و فواید آن

 

 

ContentPublic...
ما را در سایت ContentPublic دنبال می کنید

برچسب : کاهش فشار خون با روغن کنجد,همه چیز درباره روغن کنجد,فواید روغن کنجد, نویسنده : farzaneh contentpublic بازدید : 141 تاريخ : يکشنبه 6 بهمن 1398 ساعت: 15:42

علائم بیماری لنفوم چیست

 

علائم بیماری لنفوم چیست

آیا می دانید علائم بیماری لنفوم چیست؟ لنفوم نوعی سرطان است که از سلول های سیستم ایمنی که با عفونت مبارزه می کنند، شروع می شود. این سلول ها در گره های لنفاوری، طحال، مغز استخوان و دیگر بخش های بدن قرار دارد. زمانی که فردی به سرطان غدد لنفاوی (لنفوم) مبتلا می شود لنفوسیت های دچار تغییر می شوند و به سرعت رشد می کنند. این بیماری به دو نوع است که عبارتند از: لنفوم هوچکین و لنفوم غیر هوچکین که اغلب دچار نوع دوم می شوند.

 

تفاوت لنفوم هوچکین و غیر هوچکین

تفاوت این دو نوع تفاوت در تاثیری است که می گذارند. هر کدام از آن ها به صورت متفاوتی رشد می کنند و به طور متفاوتی به درمان پاسخ می دهند. لنفوم یکی از درمان پذیرترین نوع سرطان است و اکثر بیماران بهبودی خود را به دست می آورند.

 

دلایل سرطان غدد لنفاوی

علت دقیق آن توسط دانشمندان در دست بررسی و تحقیق بیشتر است اما موارد زیرا می تواند ریسک ابتلا به این بیماری را افزایش می دهد.

سن بالای شصت سال

مردان بیشتر از زنان مبتلا می شوند

ایدز

سیستم ایمنی ضعیف

پیوند عضو

آرتریت

روماتوئید

لوپوس

سندروم شوگرن

هپاتیت سی

ژنتیک

سابقه پرتو درمانی

اضافه وزن

 

علائم متداول سرطان غدد لنفاوی

در ادامه علائم هشدار دهنده این نوع سرطان را با هم بررسی می کنیم که در صورت مشاهده آن ها باید سریعا به پزشک مراجعه نمایید. لازم به ذکر است برخی این علائم می توانند نشانه بیماری جدی دیگری باشد که در هر حال باید توسط پزشک بررسی شود.

تورم گره های لنفاوی در گردن و زیر بغل و بعضا روی کشاله های ران

سرفه

تب بی علت

تنگی نفس

شکم درد

عرق شدید شبانه

خستگی مفرط

کاهش وزن ناگهانی

خارش بدن

 

راههای درمان بیماری لنفوم

نوع درمان باید توسط پزشک بنا به نوع بیماری باشد و اینکه آیا در بدن گسترش یافته یا نه.

 

درمان اصلی برای لنفوم غیر هوچکین:

شیمی درمانی: در این روش از داروی مخصوص برای از بین بردن سلول های سرطانی استفاده می شود.

پرتو درمانی: در این روش درمانی پرتوهای پر انرژی مانند اشعه گاما و ایکس و از این قبیل پرتو ها را برای از بین بردن سلول های سرطانی استفاده می کنند.

ایمونوتراپی: در این روش از سیستم ایمنی بدن بیمار برای حمله به سلول های سرطانی استفاده می کنند.

 

درمان لنفوم هوچکین عبارتند از:

درمان متداول آن شیمی درمانی و پرتو درمانی است. در صورتی که این دو درمان موثر نباشند باید پیوند سلول های بنیادی انجام شود. معمولا بیماران دوز بالایی از شیمی درمانی را دریافت می کنند که معمولا سلول های سرطانی از بین می روند. پس از شیمی درمانی بیمار باید پیوند سلول های بنیادی را دریافت کند تا جایگزین سلول هایی که نابود شده اند شوند.

کلام آخر اینکه دقت کنید علائم بیماری لنفوم چیست و برای درمان سریع اقدام کنید.

منبع: آیا می دانید علائم بیماری لنفوم چیست

ContentPublic...
ما را در سایت ContentPublic دنبال می کنید

برچسب : علائم متداول سرطان غدد لنفاوی,راههای درمان بیماری لنفوم,علائم بیماری لنفوم, نویسنده : farzaneh contentpublic بازدید : 147 تاريخ : چهارشنبه 2 بهمن 1398 ساعت: 12:08